syma0 evet evet aynen o şekilde yapıyordu. Tutuyordu memeyi çeke çeke kafasını geriye atıyordu çığlık çığlığa ağlıyordu. Yatarak biraz emziriyordum ya da ayağa kalkıp kucağımda gezdirerek.Huysuzlugunu hiçbir şekilde gideremiyordum ya sürekli ağlama krizine giriyordu. Işıklı, sesli bir çıngırağı vardı onunla biraz sakinleşiyordu.Hiç uyumuyordu öğlen başlıyordu akşama kadar. Çok yorucu bir süreçti. Çarşafla sallayarak uyuttuk başka çare bırakmadı bize artık. Siz mama desteğiyle karnını doyurabiliyorsunuz aç kalmıyor şu an öyle düşünün memeyi de her aciktiginda teklif edin. Eğer sağma makineniz varsa sağım yapın miktarina bir bakın sutunuzun azaldığını düşünüyorsanız. Bol bol sıvı almaya çalışın. Bestlak damlayı öneririm, bir de e bebekte promalt var emziren annelere özel süt artırıcı bir içecek. Umarım faydasını görürsünüz 🙏🌸