Ozlmyldrm korkmakta çok haklısınız. Benimde bebeğim 5 aylık oldu bende aynı şekilde çok korkuyorum. Kontrol, aşı vs. dışında hiç dışarı çıkmıyorum. Bide sizin söylediklerinize ek olarak en çok korkutan uyuz salgını. Herkesin psikolojisi bozulmuş durumda. Kendimizi geçtim küçücük bebeğim olursa diye çok korkuyorum. Birkaç yakınımızda var dikkat ediyoruz gitmiyoruz ama onlar gelmeye falan kalkarsa ayıp olmasın diye bişey de diyemem.