sezerckmom Anneler oğlum huysuz sürekli mama istyor biberonun ucunu isiriyor elini emiriyor ağzından tükürük akıyor üst damagi actm beyaz bir nokta var elledim sert dismi acaba
Deletedmom_79 sezerckmom epstein incisi dedikler zararsız bişeydir. Dişle doğan var ama çıkardığını zannetmem. Refleks hareketler anlattığınız herşey.
birmelegibuyuturken Diş incisi olabilir. O kadar erken diş çıkar mı bilmiyorum ama benim oğlum 3 ay 15 günlük çıkardı. Fotoğraf atsanız anlaşılırdı
birmelegibuyuturken amansallagitsin bizim 2 ayda şişip 3 ay 15 günde huysuzlanmadan çıkmıştı her bebek bir olmuyor
amansallagitsin birmelegibuyuturken cok erken ckms doktorunz bu duruma ne dedi. Yada dis doktoru ile gorustunz mu.
birmelegibuyuturken amansallagitsin Artık 3 aya kadar düştü diş çıkarma durumu korkacak bir şey yok dedi. Sık görülmesede çıkaran çocuklar oluyormuş. Diğer dişleri 11 aydan sonra çıktı.
birmelegibuyuturken amansallagitsin Şuan 31 aylık. Çürük yok. Daha önce kullandığımız kan ilacından kaynaklı çok çok hafif grilik var özellikle yakından bakınca belli. Ön üst tarafta sadece foto atılmıyor
birmelegibuyuturken amansallagitsin oceanla başladık, newwitte geçtik diş rengi değişti. Şuan TheLifeco kullanıyoruz