Merhabalar. Başına gelen varsa veya bu neyin nesi bilen varsa yazabilir mi bu arada doktora gittim
2 ay oldu sanırım bu şikayetlerle gittim göz ölçümünde 1.25 ve 0.75 çıktı. Muayenede de çoğu harfi okuyamadım zaten evde belli bi mesafeden göremediğimi söyledim ama kaşımaktan helak oluyorum tek gözüm küçülüyor bazen verdiği damalalar hiç işe yaramadı tekrar gitmeyi düşünüyorum