Hanımlar bebeğim çok küçük ve bugün felaket boğaz ağrım var kafamı zor kaldırıyorum yalnızım da napıcam bilmiyorum bebeğe geçer mi? Baktım emzirmeyi bırakmamak gerekiyormuş emziriyorum ama çok korkuyorum nefesimden Havadan geçer diye bi de hep kucağımda olmak istiyor bırakınca ağlıyor kimse de yok uzak durma şansım da yok bebeğimden bu durumu yaşayan var mi?