mogz Göğüslerim sürekli tişörtü sütyeni ıslatıyor bu tek başına bunu gösterir mi sizde de oluyor mu ?
Sinem61 mogz hayir bu tazyikli süt degil fazla sütünüz taşıyor sadece. Tazyikli olunca emzirirken anlaşılıyor cocugun agzina fışkırıyor gibi , zaten bebek rahatsız oluyor ağlıyor ememiyor o zaman anlayabilirsiniz
Htcypc mogz benim doğduğundan beri o sekildeydi bu yuzden emzirirken hep boğazına kaçardi yada memeden cekildigi an fiskirirdi simdi 7 aylik halen bazi zamanlarda olur
mogz Uykusuzhergeceeee emerken huzursuzlanıyor memeyi çıkarıyor ağlıyor ama bundan dolayı mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ her zaman değil bazen
alin12_ mogz tazyikli süt te bebek tıkanır emerken oksurur.bogazina kaçar.benimde hep ıslanıyor ve fışkırıyor ama bebeğimde çok şükür tıkanma öksürme olmuyor.doktorum tazyikli değil dedi.cok dolduğu için öyle oluyor dedi
Uykusuzhergeceeee mogz tazyik değildir ama bazen fazla geliyor olabilir. Memeler terbiye olunca normalde döner 😊
Htcypc mogz tabi hemen öksürmeye baslar sizinki sizinti halinde gunluk camasiri islatiyor anladigum kadariyla o normal ben her ne kadar takamadiysam da göğüs pedi kullanabilirsiniz
mogz Uykusuzhergeceeee olabilir 😊 terbiye olması için erken de olabilir bebeğim 2 aylık olacak az kaldı
mogz Htcypc evet o şekilde muhtemelen normal benimki 😊 hava almasını sağlamak için takmıyorum mecbur kalınca takıyorum 🥹
betulggd mogz ben mesela mememi sıktığımda süt fışkırarak halının ortasına kadar gidiyor bebeğim emmeye başlarken tıkanacakmış gibi oluyor
betulggd mogz aslında en güzel sağım yaparken anlarsınız ben o zaman anlamıştım şok olmuştum o kadar tazyikli görünce önceden bebeğim neden tıkanıyor diye düşünüdüm hep 😊