Maryhoney inşallah bırakabilir🙏🏻 biz de şu anda 2 ayda bir kontrole gidiyoruz. Kah benim oğlum da. Gen testi yaptırdık biz orada da çıktı o yüzden doktor ömür boyu ilaç kullanacak dedi. Hangi doktora gidiyorsunuz? Görümce ve kaynananızda var sanırım oradan da genetik olarak gelmiştir. Tek tarafta olması bile yetiyor