Nehirr Anneler bebeğim üşütmüş sanırım kakasını yeşil ve sulu yapıyor. Napmam lazım üç buçuk aylık anne sütüyle besleniyor internette aradım ama birşey bulamadım arayada haftasonu girdi ilk defa oluyor endişelendim
[silindi] Nehirr benimde bugün bebegim ayni sekilde yapmış şaşırdım kan dalmlasi aliyor 4 aylık o mu etkiledi diyorum ama bu durumu yaşayan yok mu başka
Hasretaydogn23 Nehirr Nehirr benim kızım da hafta da 1 kez yapıyor ama doktor 1 haftayı geçmediği sürece kabız değildir diyor dünden beri ateşli 2 gündür üst üste yapıyor ama kan damlasından mi bilmiyorum koyu yeşil kına gbi birde sıvı anlamadım çok tuhaf ya..
Limoneta Benim bebeğimde öyle nedenleri genelde şöyle oluyomuş; fazla beslenmeden ya da kakasını herzamankinden geç yapmasından kaynaklanabilirmiş... birde alerji... üşütmeyle pek alakalı değilmiş sanırım... bildiğim kadarıyla böyle
Nehirr Limoneta normalde hiç böyle yapmazdı ilk defa oldu internette araştırdığımda da üşütmeden kaynaklı yazınca napacağımı bilemedim
Limoneta Bsrumt55 aynen benim doktorumda öyle demişti günde 6 7 kez yapmıyosa baska sorunu yoksa önemli değil demişti
Nehirr Bsrumt55 hayır başka bişey yok huzursuzluğuda yok anne sütüyle besleniyor bide mama olmadığı için endişelendim