Herkese merhaba bebeğim 2,5 aylık geçen hafta hastalık atlattık antibiyotik falan kullandı şu birkaç gündür çişli bez sayısı oldukça azaldı sütüm var biliyorum hatta bebeğim birkaç gündür biraz daha fazla emmeye başlamıştı ona rağmen bezi dolu dolu olmuyor Salı günü randevu aldım size de bir sorayım dedim doymazsa ağlar huysuz olur Kendisi bırakıyor memeyi ama niye cıs sayısı azaldı acaba enfeksiyon mu var başına gelen var mı