Nasıl anlatsam nerden başlasam kızım çok huysuz hep ağlak vs vs sürekli göz kaşıyor uyusada uyumasada 2 saat sonra gene uykusu gelio 14 aylık olcaz bakın 10 10.30 yatıo gece sadece 1 defa kalkıo sabahta 9 da falan uyanır uykusu iyi gündüzde tek uyku yapıoz 2 saat falan ama huysuz hep göz kaşıo ağlıo ne bileyim dişte değil gereken herşeyi yapıyorum zaten ama artık beynimde hep mızmız ses vs vs ne olcak böyle depresyondayım geçen arkadaşıma gittim gene ordada ağlama huzursuz onunda 2 çocuğu var ama çıt yok onunda bebeği var 15 ayluk gayet gezio kendi kendine oynuo napayım bilmiyorum düzelirmi hala yürümüyor yürüyünce düzelirmi bilmiyorum yetemiyorum hep ağlıyor um çok zor