zeyynepgk Kızlar bebeğim 2 aylık ama sürekli emmek istiyor zaten hiç uyanık durmuyor doyunca uyuyor özellikle gece olunca uykuya geçerken 3 saat abartısız aralarda mola vererek emip anca öyle uyuyabiliyor yani yapışık ikiz gibiyiz normal mi😂
Mirmir_ zeyynepgk etrafo tamamen keşfetmeye başlayınca bırakır merak etmeyin şuan sık emmesi zaten güzel bişey gelişmi için
ayrilbacim zeyynepgk normal canım çoğu zaman bende öyleyim bazı bebeklerde meme reddi olurken bazılarında da memeye karşı düşkünlük oluyor muhtemelen sizin bebeginiz de öyle
Ayseediz zeyynepgk bizde 2 ay 13 günlüğüz aynısı. Ayrılamıyorum 2 dk bile tuvalete zor gidiyorm . Mama veriyorum vala arada artık dayanamadım doktor ver dedi gece yatarken bide öğlen bi kere mama veriyorum biraz sakinleşip uyuyor
glytrk zeyynepgk 7 ayı doldurduk o benim bir uzvum gibi o kadar emmeye düşkün. Uyku eğitimi nedendim başaramadım. Napalım en fala 2 yaşına kadar emecek sabrediyorum tadını çıkarıyorum ne edeyim
Ayseediz zeyynepgk sakinleşiyor vala :( doktoruna danışarak ver mama. Biz ilk biberonla mama verdiğimizde bebeğim meme reddi yaşadık mememi emmiyor .bence silikon meme ucu aldım göğüs ucuma onu takıyorum öyle emiyor artık sürekli o yüzden doktorunla konuş öyle hareket et canım
aa1801 zeyynepgk ya bu aralar benimkide öyle 2 aylık sürekli emmek istiyor emmeyince huysuzlanıyor ağlıyor acaba doymuyormu diye düşündüm sütümde var ama canım sıkıldı