cannog şöyle hamile kalmadan bir kaç ay önce ayrılmıştım tıp merkezinde çalışıyordum dişçiye giricektim hatta hamile olduğumu öğrendim dişçiler de doktorun yanında asistan olarak çalışamayız o farklı bir bölüm ama girişte kayıt alma da çalışabilirsiniz bende kursuna gittim ama bundan 5 6 yıl önce o belgeyle işe girdim burada önemli olan yaşınız dış görünüşünüz diksiyonunuz bilgisayar kullanımı vs tabi bide tanıdık varsa :)