Britneyspears ücretsiz izne çıktım 9. Ayında 18. Ayda başladım. Öncesinde iznim 3,5 aylıkken bitiyordu yarım gün başlamam gerekiyordu rapor kullandım tayinimiz çıkmıştı yol izni falan vardı yıllık izin derken 6,5 aylıkken başladım yarım günlerde bir süre çalıştım sonra yine yıllık izin rapor vs kullandım… valla çalışan annenin her anlamda zor 😞