Biraz bebeğin keyfine bağlı aslında. Sezeryan olduğumda meme ucum olduğu halde yatar pozisyonda olduğum için rahat tutamıyor diye aldırmış hemşireler alıştı bebeğim 2,5 aylık olduk bazen direk memeyi tutuyor basen tutamayınca koparıyor çığlığı mecbur ucu takıyorum memeyide tam kavrayamadığı için uçlarını yara yapıyor direk tutunca ve ses çıkararak emiyor doymuyor hissediyorum o yüzden üstelemedim elbet bırakır 😂