Kızlar 31 haftalık hamileyim 3 gündür boğazımda toz varmış gibi öksürmekten karnım yırtıldı bebek ne halde endişelendim açıkçası sürekli kasılıyor baskıdan öksürmekten sadece hava alabiliyorum ve parol işe yaramıyor bi şey önerin lütfen yapayım ya nefretlik bi durum gıcık var boğazımda ıhlamur bol su pastil haricinde