OLaaBalito_ Selam kızlar bebeğim hasta ateşi çok yüksek iki gündür doktora götürdüm ama iki gündür asla birşey yemek istemiyor sizin iştahsız olduğunda o dönemde ne yedi bebeğiniz en sevdiği şeyleri bile yemez oldu çok üzülüyorum 🥺🤦🏼♀️🤦🏼♀️