Canım anneler gebelikten önce çocuk yaşta yakalandım bu hastalığa . Kızım şu an 14 aylık sezaryen doğum yaptım. İlk sorum diyabetli anneler size doğum şekliniz nasıldı ve nasıl karar verildi.
İleride bir evladımız daha olsun istiyoruz ama kime sorduysam ilk doğum sezaryen olursa arkasından hep sezaryene alıyorlarmış. Sezaryen sonrası vajinal doğum yapan anneler deneyimlerinizi merak ediyorum ..