Beyzaco Merhaba bir oğlum var şuan 31 aylık ve ikinci çocuk için aralarnda yaş farkı sizce kaç olmalı tecrübelerinizi paylaşırsanız mutlu olurum teşekkür ederim🤗🤗
Beyzaco BuzluKahve Benim 2 kardeşim var ve aralarımızda 7, 7 yaş aralıklar ve şuanda benden küçük oldukları için aradaki bağ biraz uzak kalıyor o yüzden kendi çocuklrımın arasında ki uaşı daha kısa tutmak istiyorum☺️ ama okadar fark olması büyütmekte rahatlıktır
tosbiksmoms Beyzaco 3 buçuk yaş var ve tam ayarlamışım maşallah çok iyi anlaşıyorlar. Birazdaha bekleseydim geç, önce yapsaydım erken olurmuş.
1__anne Beyzaco bebeğim şuan 17 aylık eşim istiyor ama ben hiç istemiyorum hem oğlum emiyor daha ve çok küçük bana göre ben 2 yaşına girdiğinde düşünüp nasip olursa 3 yaşına yakın doğum yapmak isterim de nasipte ne varsa o olur
Beyzaco 1__anne bencede şuan için erken olabilir sizin için ben oğlumu emzirmeyi kestim tuvalet eğtimini tamamladım o şekilde şuan planlıyoruz bunları halletmeden düşünmeyin bence tavsiyem😊
BuzluKahve Beyzaco O bağın yerli yerinde olacağının hiçbir zaman garantisi yok. Kardeşleriyle arası iyi olmayan bir sürü insan var. O yüzden ben ikinci çocuk kararı alırken o kısma takılmadım hiç. Benim için önemli olan onların ihtiyaclarına zamanında ve eksiksiz şekilde cevap verebilmekti. İkisinin yaşı yalın olsaydı bünyem kaldırmazdı benim😅
Beyzaco egelsenkonuss Ben olmasından yana karar kıldım aralarında 3 buçuk yaş civarı olacak bence iyi
Liyosunannesi Beyzaco o zamanki aklım olsa peş peşe yapardım diyorum ama o zamanlarda kafayı yiyodum bırak 2.yi düşünmeyi ☺️ o yüzden ilk cocuk zor değilse, anne kendini hazır hissediyosa, maddi manevi yetilebilcekse olur ☺️