Kızlar merhaba benim bu aralar kalbim ağrıyor sol göğsümün altı ilk başta sırtıma doğru olurdu sonra duruldu bi şimdi ise tamamen sol göğsüm ağrıyor az önce kızımı emzirdim biraz sancılandı ağrısı bıcak gibi oldu yaşayan varmı geçen yinw oldugunda acile gittik kas ağrısı falan dediler ekg temizdi kanlar da güzeldi yaşayan varmı böyle bisey