churchil Eylul301023 ben de daha hiç kendim yıkamadım 5 ay olcak nerdeyse. Ya annemle ya eşimle yıkıyoruz. Küvete file alsaydım belki olurdu da almadım. Oturmaya başlayınca oturağa koyup yıkarım artık kendim 😂
Eylul301023 churchil kuvvetin filesi var da çok yukarda duruyor onu kullanmıyorum onun yerine kuvvetin içine kalın havlu koyup bebisi içine koyuyorum ama yarın kendim yikayacagim 🙂
Eylul301023 yoncaburak evet doğru söylüyorsunuz bir de benimki suyu da seviyor hic sesi çıkmıyor yarin yikayacagim 😀
churchil Eylul301023 biz de öyle yıkadık hep küvetin dibine havlu serip yatırdık ama artık sığmıyo küvete o yüzden ben tutuyorum biri de köpükleyip duruluyo. Belki file olsa hem şimdi sığar hem de tek başıma yıkayabilirim ama daha ihtiyacım olmadı öyle
feyzas Eylul301023 hic korkacak bisey yok :) doğduğundan beri lavaboda yıkıyorum 6 aylık oldu sığmıyo artık😁
Eylul301023 feyzas ahahah o da iyiymiş benimde aklıma gelmedi değil kayinvalidem de hep lavaboda yıkarmış😀😀