arifearuz merhaba bende 12 gün önce dogum yaptım benimde şişti 3. Günde davul gibi olmuştu hastane işlerimiz vardı çok yürümem gerekti yürüdüm 5 gunlukken o gün inmeye başladı sağlık ocağı Dr una gösterdim baktı ödem sökücü hap verdi 3 tane 3 gün de 1 1 tane diye ama kullanmaya gerek kalmadan indi çok şükür. Seseryan sonrası illaki oluyor sanırım bu durum ama geçici korkmayin