YankiArin Acaba bu sezeryan sonrası kalan ayva göbeği geçer mi kızlar ? Dikişin üstü resmen sarkıyor. On gün önce yaptım doğum. Korsesiz geçmez diyorlar siz ne düşünüyorsunuz bu konuda
Kevser61 YankiArin valla bes ay oldu dogum yapalı kılolar gıttı nerdeyse 1bucuk kılo kaldı dogumdan. Ama gobek gıtmedı kaldı bıraz.
Sevgidolu YankiArin bende dikislerim çok yeniyken taktım ama yine geçmedi çok su içiyordum o biraz götürdü ama şimdi az da olsa hala var🙄
Ikrazumra19 YankiArin evetben 1 hafta sonra korse kullanmaya baslamistim gobek gidiyor duzenli kullanirsaniz
Sevgidolu YankiArin benim gobegimde yok ama bacağında olmuş çatlaklar ödem çok olmuştu galiba kimin de hiçbirşey olmamis gibi fiziği anlamıyorum ya😂
Kevser61 YankiArin 1 seneden once gecmıyomus. Kuzenımde sezeryanla dogum yaptı karnı fumduz 1 senede gectı demıstı bana. Uzulmeyın o yuzden gecer zamanla ınsallah