Bilinmez
Bilinmez 2 çocuğumda gelişim olarak hep önde hiç bir doktordan negatif yorum duymadım
Çoğu anne bunu isterken sizin tersini istemeniz tuhaf
Zaten hemen hemen çoğu çocuk 1-2 ay önde oluyor
Kızım 4,5 aylık desteksiz kendi oturdu, 6 aylık sıralıyordu tutunup kalkıyordu,9 aylık yürüdü şuan 2 yaşında 3 yaş gşbi duruyor Dr buna hep çok iyi dedi her çocuk farklı oluyor
Oğlum 10 aylık yürüdü, 11 yaşında 14 gibi duruyor
Genel olarak anne-baba olarak iriyiz boy kilo hep öndeydi
Oğlum mamayla büyüdü, kızımı emzirdim