nesayg Merhabalar, yenidoğan kız bebeğimde ilk hafta hafif kanlı mukuslu akıntısı vardı, kan 1-2 güne geçti ama beyaz saydam akıntısı devam ediyor. Aynı durumu yaşayan var mı normal diyorlar ama endişeleniyorum
amine437_ nesayg normal canm dr sordum korkulcak durum yok kanama bile olan bebek ler var demişti kanama olmadı sürece telaş etme
mrvklyc nesayg evet normal birkaç güne düzelir muhtemelen benim bebeğimde de olmuştu hormonlardan dolayı oluyormuş
Aigina Çok normal, hastaneden çıkmadan doktor beni uyarmıştı korkma kız bebekler annenin hormonlarından etkileniyor kan da olur akıntı da demişti. Bizde de oldu geçti sonra