Kızlar yeni doğum yaptım 21 gün olacak göz muanesi 1 ay sonra randevu al dediler bir haftadır almaya çalışıyorum hem göz hem kalca ultrasonu acaba randevusuz gidilse çocuk doktoru bakmaz mi kırk gün anne ve bebeğe bakılıyor diye söylendi ancak verdikleri kağıtta randevu alın yazıyor