Duyguseli_12 Anladım çok teşekkürler. Balgamlı bir öksürüğü var doktor antibiyotik yazdı ama daha bir ay önce kullandı antibiyotiği ve işe yaramadı. Doktor önemsemedi ama içimi sinmiyor tekrar boş yere kullanmak o yüzden buhar makinesi ve brus kullanıyoruz sadece. Görümcem Ventoline önerdi ama doktora sormadan onu da kullanmakta çok kararsız kaldım karışığım yani anne olarak hangisi daha iyi bilemiyor bazen insan 🤦🏻♀️