Anneler bugün bebeğim 40 günlük oldu.
Doğduğu ilk haftalarda tuvaletini yapmıyordu ve hastanede doktor ateş olcerle yardım et alışır dedi. İlk başta çok uygulamadım ama daha sonra çok zorlandığı gördüm ve destek verdim yağı batırıp ateş olcerle yardım ettim, ama nu seferde bu duruma alıştı sanırım . Bu şekilde olup bi çözüm bulabilen var mı kendiliğinden düzelir bu durum acaba