Herkese merhaba lütfen yargılamayın ilk bebeğim olduğu için bilemiyorum sizce kullanılmalı mı doktora sordum ağız damak yapısını bozuyor dedi ama ben çok zorlanıyorum her ağladığında emzirmeden durmuyor uyuyamıyor memeden başka türlü emzik olsa belkide uyuması felan daha kolay olmaz mı ilerisinide düşünüyorum şimdi bile hastaneye felan gittiğimizde durduramıyorum 40 ı çıkınca gittiğim yerlerde nasıl durdururum emzik olmadan heryerde emzirme şansım olmaz 🥺siz tavsiye eder misiniz kullanılmasını..🙏🏻🌸