Batugozde bi tek bende var sanıyordum megersem bi sürü insan çekiyormus Bu durumu😢 ben de aynı durumdayım çok kötü oluyorum artık resmen orası yırtılma durumda hissedebiliyorum 😢😢 ve tuvaletimi yapınca kurbanlık koyun kesmisler gibi kanamam oluyor 😣😣 sezeryan sonrası magnezi kalsi diye bu ilaç vermişti toz şeklinde suda cozdurup iciyirsun onu kullanıyorum içimde hiç bişey bırakmıyor ama sürekli kullanmak da istemiyirum bagirsaklarim iyice tembellesir diye korkuyorum bu sefer de 😢😢 napcagimi şaşırmış durumdayım