Selam kızlar bebeğim 5 aylık 2 aydan beri ara ara biberon reddi yaşıyorum. Hiç bir şekilde biberon malasef tutmuyor uykusunda bile tutmıyor ve 2 aydır kaşıkla bir şekilde vermeye başladım mama değiştirdim aptamil aldım onuda almadı lansihon biberon kullanıyorum avent aldım onuda almıyor böyle sorunları olup geçen var mı ben napacağımı şaşırdım kaşıkla o kadar mama yedirmek çok yorucu çok zor gece bile kaşıkla veriyorum napmam lazım 😏