Merhaba bebeğim 7 aylık günde 3 bazen 4 uyku yapıyor
Uyanınca benim zorlamamla en fazla 2 saat uyanık tutuyorum bazen 2 bucuk
Ama kendisi 1 - 1,5 saat sonra gözlerini kaşımaya başlıyor uykum var diye
Uykusunu almıyor desem bazen 2 saate yakın uyuyor bazen yarım saat ama hepsinde aynı
Akşam 20:30 bazen 21:00 nadir zamanlarda geçe kaldığı oluyor gece uykusuna geçiyor
Benim bebeğim mi uykucu yoksa geneli böyle mi görüyorum 2 uyku falan ama ben uyutmasam kıyamet kopar homurdanıyor ağlıyor elindekileri fırlatıyor 😂 bütün günüm onu uyutmakla geçiyor nerdeyse
Çoğu zaman da 10 dkkada dalıyor bazen uzun sürüyor
Bu şekilde bebeği çok uyuyan var mı? 🫠