masalzeynepezgi kesinlikle para tuzağı bir hastane rezalet ötesi. Doğumumu Ebru Hocada yaptım. Her şey parayı alana kadarmis insanlık denen şeyin zerresi yok hiçbirinde. Beni sabah 40+1 haftalıkken sabah 9 da yatırıp suni sancıyla sıfır acilmayla başlayıp açılma 6cmden fazla olmayınca tabii ebe de canımı çıkardı doğum yaptırabilmek için suyumu patlattı erkenden 3 saat öyle bekletti, ben doktorla baştan konustum normal yapamazsam sezaryene döneceğim diye. Açılma olmuyor sezaryene donelim dedim odaya geldi Dr, canım benim randevularim full dolu ya dedi mesai bitimine kadar bekletti bana sancı cektirdi. Sonunda sezaryene aldı yatirdi masaya ben hazirlaniyor sanıyorum çıkmış ameliyathane kapısına eşime demiş ki mesai dışı ücreti yaptırdınız mi, eşim parayı yatirana kadar kapıda beklemiş ben iceride masada yatıyorum. Sonrası da ayrı rezalet hangi birini anlatayım. Size de çok çok geçmiş olsun. Allah’ım en kısa sürede bebeğinizin sağlığına kavuşmasını nasip etsin 🙏