Mlkmstf ben de öyleydim hala da öyleyim arkadaşım sakinleştiriyor. Suçu bepantol sürdüm böyle oldu, banyo yaptırdım böyle oldu, dışarı çıkardım böyle oldu gibi bir çok şeye yükledim. Ama gaz sancıları malesef çok zorlayıcı. Kimsem yok kayınvalidem arada geliyor kendisi iyi bir insan ama yoruluyorum zorlanıyorum diyor suratı asıkmoluyor Ben de kimseye yğk olmak istemem bir tane arkadaşım da yok akrabam da yok. Yani çok zor .. Tükenmek nedir biliyorum. Her şey üst üste geliyor. Doğadan Rahatlama çayı Melisa Hint Fesleğeni çayı ve Papatya çayı çokarmış bunlardan içiyorum eve nemlendiriciye lavanta yapından damlatıyorum. Hani stres azaltıcı hiö yoktan. Allah m tez zamanda bu sancılarını bitirsin. Bebeğe de zor bize de. Ben sadece ben bağırıyorum herkes mükemmel anne sanırım ben anne olamadım diye yedim bitirdim kendimi. Ama malesef birçoğumuz böyle. Herkes dile getirmiyor.