Komşumuz avlusuna muhtemelen yavru köpek almış ama abartmıyorum her gece o kadar acınası bi şekilde ağlıyor ki biz ailecek uykudan uyanıyoruz ve acıyorum köpeğe belliki mutlu değil yazık günah kızlar ne yapabilirim barınak falan mı aramam lazım bizde yavru köpek edinmiştik zamanında ama hiç böyle ağlaması ya hayvan bence orda mutlu değil bi fikir verir misiniz