servez 4 aylık bebeğim reflü sürekli sancı çekiyor kendini sıkıyor emmek istiyor geri atıyor kendini bunun çözümü yok mu ilaç kullanmıyoruz kusuyor sürekli zaten bi işe yarayacağını sanmıyorum ya
Leylamoznur servez biz ilaç kullandık 3 ay boyunca mide koruyucu ağız dolusu kustuğunda doktorumuz kusma ilacı ver demişti ama biz 90 derece besledik mide koruyucu ihmal eymedik gece bile en az 20 dka dik tuttuk şükür geçti 8 aylık oluyoruz
sema_068 servez ilaç bizi daha kötü yaptı. Alerjik bir bebek zaten oğlum. Mide asidi çokluğundan değil azlığından kaynaklı bizim reflü. İlaç iyice baskıladıkça hazımsızlık karında şişkinlik falan oluştu. İlacı bıraktım o sıkıntılar geçti. Bir hocanın yazısına denk gelmiştim sizde okuyun Bir isterseniz http://www.beslenmebulteni.com/mide-asit-fazlaligi-degil-azligi-refluye-neden-olur/
servez İlaçsız olmuyor diyorsunuz ozaman ilaç tedavisi işe gerçekten de geçiyorsa bende düzenli olarak kullanırım ama içtiğini attığı için denedik çünkü geçmedi belli bir süre ile yaramadı Leylamoznur