İlk öncelikle herkese geçmiş olsun diliyorum bir daha böyle bir şey yaşamazsınız inşallah.
Bebeğim yaklaşık 3 saat önce kanepeden düştü kafa üstüne. Acile geldik hemen gerekli muayeneler yapıldı çok şükür ki bir kanama, bir sorun olmadı. Haklı olarak doktorlar 3 saat daha beklememiz gerektiğini belirtti, ilk 6 saat önemliymiş. Kanama olmasa da bu 6 saat dilimi içerisinde olabilirmiş. Sizin başınıza böyle bir şey geldi mi acaba? İlk temiz çıkıp sonradan sorun çıkan oldu mu?