Beliz79 12 günlük bebisten bahsediyorsunuz cok normal ☺️ 3 Aylık oğlum bile bazen tükürüğünü tutamadığı için boğazına kaçıyor 😅 Her zaman uyuturken yan tarafına yatırın sırt üstü yatırıp uyutmayın. Cok tehlikeli sırt üstü uyuması, benim oğlum simdi dönme süresinde yastikla destekliyorum yarın bir gün dönecek ama suan oldugunca korumaya çalışıyorum. Sizde öyle yapın, yastık koymaniza gerek yok ama yan yatırın hem emzikten sonra gazını çıkarmış olsa da, olmasa da bazen bebekler kusabiliyor, kusarken de yan kusmus olur ciğerlerine de kacmamis olur kusması