66Safiye aynı şeyleri yaşadık 21gün sonunda bebeğimizi evimize götürdük
Merak etmeyin bekler bizden daha güçlüler iyileşicek iyi olucak
Morali yüksek tutun sütünüze ihtiyacı var daha çok güçlenebilmesi için… buna odaklanın
Rabbim göz aydınlığıyla sağlıkla huzurla bebeğinizi alıp evinize götürmeyi nasip etsin😍