Hulya19_zumra 20 aylık kızım var akşam masada oyun oynarken bir anda düştü ve hemen acile götürdük kolu çatlak dediler alçıda şuan ne gibi önerileriniz olur ne yedirsem ne yapsam daha iyi gelir😥😥😥
Mysmrtfrt Hulya19_zumra bildiğim kadarıyla böyle durumlarda bol kemik suyu ilik suyu falan içiriyorlar ama emin değilim bir araştırın siz yine de bi doktora sorun. Çok geçmiş olsun hemen iyileşsin inşallah küçük prenses🌸
karanguner Merhaba kızınız nasıl oldu. 13 aylık oğlum yeni yürümeye başlamıştı düştü ve bileğinde çatlak var dediler şuan atel ile sarılı 2 hafta kalacağını söylediler.