gulsene1998 Gulkubra merhaba oğlumun sağ gözü şiş ve çapaklanıyor sizinki nasıl geçti şuan ne durumda
Gulkubra gulsene1998 evet geçti ama kaşınıyor sanırım eli sürekli gözüne gidiyor anlamadım doktorumuz bir damla verdi düzenli de kullanmadım ama iyi Şuan bir de çayla temizledim ben pamukla onunda etkisi olabilir diye düşünüyorum