Kubraarslaan Sinir ilacı kullanıyorum doktor emzirdiği için hafif bir ilaç verdi devam edebilirsin emzirmeye dedi eğer bebekle çok uyku çok ağlama olursa emzirme dedi ama benim içim huzursuz acaba mama ya geçmelimiyim
bananeabiya Kubraarslaan doktorunuzu dinleyin bence bu sefer de sütünüz azalır ya da kesilir mama verirseniz. Doktor muhakkak ona göre bi ilaç yazmıştır.
Kubraarslaan bananeabiya sütğmde azalma var gibime geliyor doymuyo ek gıda yı 3 öğün veriyorum artık 🥺 yemeden uyumuyo çok huzursuzlaşıyo aç kalıyo sanırım
Kubraarslaan bananeabiya ilacı veren doktorum bana emzirmeye devam edebilirsin dedi ama çocuk doktoruna sormadım