55 günlük anneyim. Yememe içmeme çok dikkat ediyorum ki çocuğumu düzgünce besleyebileyim. Ama şunu fark ettim, kırkımız çıkmadan önce sol göğsüm de çok güzel süt oluyordu. Sağ göğsüm de az geldiğini fark ettim ve o kısmı daha çok vermeye çalıştık açılması için. Şimdi bir 10 gündür sol göğsümde sütün azaldığını hissettim ve süt sağma makinesi aldım. Gece sağ göğsümü bebeğime emzirdikten sonra sağdım ve 5 dk da 150 milim çıktı çok sevindim. Sol göğsü sağdığımda 10 dk sağdım 30 ml çıktı ve bu göğsü emzirmeden sağdım.
Sol göğsümü açmak için ne yapmam gerek? Bebek ordan süt bitikten sonra bir daha almak istemiyor. Her gece sağım yaparak mı açmam gerek ? Böyle bir durum yaşayan oldu mu ?