Anne zayıfsa sling, kiloluysa kanguru. Doğumdan beri sling kullanıyorum. Bağlamaya alıştıktan sonra büyük rahatlık. Kanguruda bi tık pahalı model almadığın sürece çok zor kullanımı. Ben sevemedim. Sling bende bel sırt ağrısı yapmadı. Yorumlardan da anlayacağın üzere tamamen senin rahatlığına göre değişiyor. Sling olarak ben Trendyoldan İlays mabel’in slingini kullanıyorum. alacaksan tavsiye ederim