Her bebek sevmiyor diye önce sling aldım kullandım. Bence çok pratik. Ve de güvenli. Benim bebeğim çok seviyor. Havalar ısınınca kullanması zor olur diye kanguru da aldım. Kanguru da güzel ama slingteki bağlamanın, bebeği yerleştirme ve çıkarmadaki pratikliğinin ardından kanguru bana biraz meşakkatli geldi. Henüz 3-4 kez kullandım, elim alışınca fikrim değişebilir tabi. Bebeğim yaklaşık 2.5 aylık, şu an ikisine de rahat sığıyor ama ev işleri için sling daha iyi bence. Ve bence çok yüksek fiyatlı bir şeye almaya gerek yok, birkaç ay sonra kullanamazsınız zaten. Ben hb.sling instagram sayfasından almıştım ve işimi gayet güzel görüyor