kusay1811 Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu dikiş yeri acımıyor ama sızlıyor arada soğukta kaldığımda idrarımı yaptıktan sonra falan sızlıyor acı falan değil kas sızlaması gibi dikiş yerleri yani anlatabildim mi bilmiyorum normal mi ne zaman geçer
ElifAhmet2018 kusay1811 normal canım benim de öyle olmuştu nioli yağı kullan normal dediğim büyük ihtimalle enfeksiyon onu kullan çok rahatlarsın
sibelkilic kusay1811 normal ben hala sızlıyor 4 ay olck hem sogukta hem ılıskıde acıyor doktor normal dedı zamanla gecer dedı hala bekliyoruz