Çok geçmiş olsun inşallah bir an önce sütünüz gelir bebeğinize şifa olur, Bestlak süt damlası alın , emmese bile göğüste vakt geçirmeye çalışın bebekle ,
Kendinizi mutlu etmeye çalışın, bebeği koklayın oynayın, instagramda emzirme eğitim diye bir sayfa var paylaşımı var mutlaka bakın lütfen, bol su için 3litre , yeşillik koyu renkli sebzeler , bulgur pilavı , inşallah gelir , kendinizi iyi hissetmeniz çok önemli .. mutlaka geliyor üzülmeyin 🌸🌸