Oğlum 19 aylık son 3-4 gündür aşırı sinirli herşeye bağırıyor istediği olsun diye kendini sıkıp katıla katıla ağlıyor. Sanki bi yeri kopmuş gibi öyle şiddetli ağlama . Gün içinde asla memnun olmuyor hep mutsuz bi oyun oynuyoruz gayet mutlu keyifliyken bir anda tam tersi oluyor bağırıyor ağlıyor. Uykudan kalkınca pek ağlamazdı 2 gündür uyanınca yarım saat içli içli ağlıyor . Sizinki de mi böyle kızlar