BerilEce fena gitmiyoruz biz suan. Gece uyku tulumu ile uyutuyorum ilk gece 4 gibi zor uyumuştu sonraki gece 2 civarı dünde cok şükür 12 gibi uyudu. Yani zamanla alışıyorlar ben cok korkmuştum alışmayacak diye hatta ilk gece tam 8 kez yattı kalktı gerçekten çok zorlanmıştık ama gün geçtikçe daha iyi oluyor. Şuan gündüzleri de tek kolunu dışarda bırakıp sadece tek kolunu kundaklıyorum ayaklar da açık oluyor o şekilde alıştırarak bırakıcaz gündüzleri.