Lolik Benimki de 21 aylık, henüz tamamen kesmedim ama konuşup anlatmaya çalışıyorum. Şimdilik kademeli gitmeye karar verdim. Birden hepsini kesmeyeceğim veya memeye limon vs sürmeyeceğim. Eşimden yardım istedim. Emzirip yatırıyorum, meme krizine giriyor. Babası gelip biraz sakinleştiriyor, yorganın altına saklanıyoruz vs gibi oyun yaparak yanına yatıp uykuya dalmasını bekliyoruz. 4-5 gün oldu bu şekilde gece uykuya geçeli. Gündüzleri genelde dışarı çıkarıp bebek arabasında gezerken uyutuyorum. Şu an sabah uyanınca emiyor, bir de gece uykudan önce. Yavaş yavaş sabah memeyi de keseceğim. En son gece olanı keserim. Ama biraz zamana yaymaya karar verdim. Yazın bu iş biter.