Neredeyse 3 aylik olacak ama burununu kavga kıyamet temizliyoruz inanilmaz agliyor yanii kendini kitliyor resmen içjm gidiyor nasıl temizliyosun diye soracak olursanız yan yatiyirum serum fizyolejin yarini burnuna damlatiyorum bruno babay ile çekiyorum ayni sekilde diger tarafa yatirip diger yarisinu damlatip cekiyorum sonra yüz ustu pozisyonunda alip sirtina pat pat ama dedigim gibi inanilmaz agliyir.sadece benim bebegimmi sevmiyor burun temizligini.varmi baska kolay yolu?sizin bebegnizde agliyirmu:(